Jom Berbisnes Shaklee dengan GROUP SHAKLEE NO 1 DI MALAYSIA!




Hari ini saya nak ajak awak2 yang sedang mencari bisnes untuk dijadikan sebagai pendapatan sampingan atau tetap, untuk sertai kami dalam bisnes ni.

Berbisnes Shaklee dengan GROUP SHAKLEE NO 1 DI MALAYSIA!

Perkara pertama dalam memilih bisnes ialah PEMILIHAN MENTOR.  Mentor yang baik akan membawa awak2 kepada kejayaan dunia akhirat. Mentor yang sebaliknya? Naudzubillah.

Jadi saya nak terangkan kelebihan berbisnes Shaklee dengan group saya:

1. COACHING ONE TO ONE 

Sekiranya awak serious membina empayar bisnes, saya akan bimbing awak secara personal.

2. SISTEM DAN SILIBUS TERSUSUN

Saya akan bimbing awak untuk melangkah satu persatu, apa yg perlu awak buat untuk bisnes Shaklee.

3. MENTOR YANG BERPENGALAMAN

Saya sudah 5 tahun mengamalkan dan berbisnes Shaklee. Saya pasti dapat menjawab segala persoalan awak dan sama-sama berlari ke puncak jaya.

4. SENTIASA AVAILABLE 24 JAM

Saya sentiasa sedia membantu awak di setiap masa awak perlukan. Kerana kita boleh online 24 jam.

5. MENTOR YANG POSITIF DAN PROAKTIF

Saya pastikan ahli-ahli group saya mendapat info dan tips terbaik. Oleh itu saya akan sentiasa gigih berkongsi ilmu-ilmu yang saya pelajari dengan awak.

6. TUKAR GAYA HIDUP KE LEBIH POSITIF

Awak jarang membaca? Awak banyak hutang? Awak selalu tertekan? Semuanya akan saya bantu untuk awak selesaikan.

Contact saya dgn kadar segera kerana saya membuka peluang untuk 10 orang sahaja kali ini untuk saya bimbing hingga berjaya menjana 4 angka dalam masa 6 bulan.

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...