Minyak Naik Harga Tapi Apa Yang Kita Perlu Buat??

Harga barang naik elok jadi keybord warrior je.. eh boleh ke gitu?? apa yang kite boleh buat??

KERJA KERAS!!!



Ya betul sangat orang cakap duit bukan segala-galanya.. Tapi kita perlu tau yang semua barang keperluan dalam rumah dan keperluan diri sendiri memang perlukan duit untuk membeli..  

Sekarang ni kita dengan duit memang tak boleh lari ke mana.. nak masuk toilet pon kena bayar betul tak?? Nak jalan-jalan pusing mencuci mata pon pakai duit juga sekarang ni.. Perlu ke kita bising dengan harapan ada orang nak dengar dan bagi duit??? tak de pon kan..

Dan sebab ini la eda kene kerja keras dengan bisnes Shaklee ni.. terus menyebarkan kebaikan Shaklee kepada orang ramai, nak semua orang sihat dengan Shaklee.. Eda juga nak sangat bantu ibu-ibu dan student-student dapat income sampingan.. Sekurang-kurangnya dapat lepas beli pampers anak dan beli kelengkapan diri sendiri.. Tak perlu minta duit suami.. duit poket untuk ayah ibu kat kampung pon boleh kita beri kerana selama ini pon banyak yang ibu ayah kita dah korbankan untuk kita..  Ini lah masanya untuk kita berjaya kepada mereka pulak.. 

Sedih pulak bila ade yang sampai tak sanggup nak memelihara anak dan terpaksa letak anak kat masjid atas sebab tak mampu.. sedih betul.. 

Tak ketinggalan juga orang yang sanggup bunuh diri sebab kesempitan hidup.. bertabah lah.. 

Semoga Allah permudahkan urusan Eda dalam mengembangkan bisnes Shaklee dan bantu lebih ramai orang yang memerlukan.. Aminnn..

Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...