Wanita, Rahim Dan GLA Complex Berpisah Tiada..




Tak perlu rasanya untuk saya mengetengahkan apa yang telah di'viral'kan oleh masyarakat.. 

Apa yang boleh saya terangkan adalah GLA Complex bukan penyebab kepada berlakunya apa-apa penyakit yang hinggap ke tubuh badan anda.. 

Tetapi disebabkan GLA Complex ini amat senonim dengan kaum hawa, maka di sini saya lampirkan sekali tentang CYSTS RAHIM, FIBROID dan CYSTS OVARI yang di terangkan oleh Dr. Jamie Mc Mannurs M. D., FAAFP Chair, Medical Affairs & Health Education, Shaklee Corporation.


Kalau tak cukup besar boleh klik pada gambar untuk lebih jelas..


Sumber dari laman Facebook Shaklee Malaysia..

Dan surat ini pula ditujukan untuk puan yang mempunyai masalah dengan GLA atau merasakan GLA penyebab rahim bengkak..


Isu viral ini sememangnya dipandang serius oleh Shaklee Corp. Saya bukan ingin menakut-nakutkan sesiapa, tetapi sekiranya kesahihan belom lagi dibuktikan, kemungkinan sesiapa yang gemar me'viral'kan akan berdepan dengan masalah besar.. Sedangkan saman traffic pon gigil tangan nak bayar, ni pulak saman dari gergasi supplement dunia. Betul tak??

Apa yang dapat saya katakan adalah berhati-hati jika anda gemar untuk share apa-apa yang belum tahu kebenarannya

Berikut adalah testimoni GLA Complex yang sahih dan meraka ini adalah antara 70 juta doses GLA Complex Shaklee.. 




Period paid dah hilang..



Senggugut dah tak de..



Cyst kecut.. 



Sesuai juga untuk yang mengalami ekzema..



Cyst kecut dan nak hamil..



Boleh juga dijadikan perancang kehamilan..



Senggugut berkurang..



Menstabilkan hormon..



Jeragat pon boleh hilang dengan GLA..



Alhamdulillah cyst kecut walau pon dah besar 10cm..



Period setelah 25 bulan tak muncul..



period semakin normal dari 15 hari menjadi 5-6 hari..



Untuk Wanita yang tiba masa pre-menopouse pon sangat membantu..




GLA pon boleh hilankan rekahan kat tumit kaki okeh..



Alhamdulillah semuanya dengan izin Allah..

Sebenarnya banyak lagi testimoni dari rakan-rakan saya yang saya masih simpan.. tetapi buat waktu ini eloklah hanya ini dahulu yang saya lampirkan buat tatapan anda..

Apa yang baik saya kongsikan.. dan saya pasti ramai rakan-rakan diluar sana yang amat memerlukan GLA Complex dan bukan GLA Complex sahaja malah banyak lagi produk Shaklee yang amat sesuai untuk anda..


Pengedar Shaklee kawasan Taman Segar, Leisure Mall Cheras, PGA Cheras, Bandar Tun Hussein Onn, KL Sentral dan kawasan berhampiran..

Eda Ejai
013-3976474

Sebarang pembelian boleh dilakukan dengan menghubungi saya.. Jika malu atau segan anda boleh terus klik ke gambar di bawah untuk order.. klik klik aje.. =D














No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...